ASSALLAMMUALAIKUM

AKTIVITI SURAU AL-HIDAYAH SEPANJANG BULAN INI...* LAWATAN UNIT PENDIDIKAN ISLAM PPD KMY..*...*LAWATAN SEKTOR PENDIDIKAN ISLAM PADA 26 OGOS 2014..*..*LAWATAN KETUA SEKTOR PENDIDIKAN ISLAM TUAN HJ MOHAMAD ZAKI HUSIN PADA 27 OGOS 2014..*..*BACAAN YAASIN PERDANA MURID TAHUN 6 BERSAMA WARIS, PADA PUKUL 3 PETANG BERTEMPAT DI SEKOLAH KEBANGSAAN TASEK APONG..**

Friday, August 29, 2014

BACAAN YAASIN PERDANA TAHUN 6

28 Ogos 2014 : Majlis Bacaan Yaasin Perdana Murid Tahun 6 bersama waris Tahun 2014

Sekolah Kebangsaan Tasek Apong telah mengadakan Majlis Bacaan Yaasin Tahun 6 yang turut disertai waris dan guru. Bacaan yaasin ini diadakan sebagai persediaan murid-murid tahun 6 yang akan menghadapi UPSR pada bulan september ini. Majlis ini diadakan di Dewan Persada Gemilang sekolah ini.

Majlis bacaan yaasin ini bermula jam 3.00 petang didahului dengan pendaftaran waris dan murid. Majlis dimulai dengan ucapan alu-aluan oleh Puan Hajjah Imson Bt Hj Long yang mengalu-alukan kedatangan waris dan murid tahun 6. Bacaan yaasin ini diketuai oleh Ustaz Ismail Bin Jusoh. selepas bacaan yaasin murid solat asar berjemaah dan majlis bersalam-salaman diadakan. Majlis bersurai jam 5 petang.

Pendaftaran Waris dan Murid

Murid tahun 6

Ibu bapa yang hadir




Majlis bersalaman



No comments:

Post a Comment